Sunday, January 9, 2011

my world - only I ME MY MINE

my new fren - his name is banc !
i like it 


i feel like want to write in chinese atm, but then but then......lazy to type in pinyin aha, veri sori for my laziness !
i buy bromide today, a korean magazine, no points to buy that, just because of nichkhun, i see him then i buy without hesitate, after realise i cant read the whole things, funny??? i'm just looking at the pictures n guess what they are try to talking bout, guessing n guessing n guessing, probably this probably that........guessing is really a tired things in the world !!! i in love vf nichkhun, plsss don't stop me......

i ask mummy to help me draw my eyebrows, although is make up but the step i oways skip is drawing eyebrows ! i hates my eyebrows since i was little because it is not pretty enough, i ignoring it for ages but today i decide to 'adorn' it~ i have no ideas at all, lucky mummy lend me a hand....ermmm is pretty right now!!! but i still nid more practising>.<

其实最近一直送礼物给自己,不知道是不是发烧了,这里送了圣诞礼物那里又送新年礼物,迟些还想说送生日礼物给自己,我很无奈啊>< 以前除了想着送什么给朋友和家人之外从不会考虑自己,近期对自己特别好,原来还会变啊.....?!! 我越来越爱听韩国歌了,虽然不完全明白里头的意思,也不就saranghae saranghae嘛,你爱我我爱你大家爱来爱去要生要死,可是它的旋律有别一番风味,有些还很感动呢!''我爱听,因为我爱浪漫,我爱听,因为我爱幻想,我爱听,因为我跟歌曲有心电感应,我更爱一个人听,因为真的很好听!'' 

有一段时间,我真的很想他,差一点控制不了,我不知道为什么会这样,我真的很想知道!很想很想,a-lin的‘给我一个理由忘记’就好像说中了自己的心事,越听越伤心......你不再找我,我们不再聊天,明明认识又好像不认识,你最后对我说的话就是:''take care my fren''....对阿,我还很潇洒地接受了,take care !我不想主动做些什么,只为了守住我那颗自尊心,从来只有你哄我,而我只会打击你,每次口不对心,非常成功地....让你放弃了~  很佩服自己,不去演戏真的埋没了我的才华., 我真的没有想过要这样TT  以前抱着不去做那些没有结果的事情这种心态,现在也是,以后都是,我没有想过要改变这种想法,它会不会害死我?我已经没关系了,是我自愿的~
ps:[不是每个人都能了解我这篇莫名奇妙的文章,突然想到某某而写,没有针对任何人,我看开了很多,唯一看不开的就是自己的性格,我真心希望:大家都能幸福~]

啊哈,新一年过了我忘了许愿哦,是因为没有愿望吗?????开什么玩笑,本人的愿望多多都不够!可是做人不可以贪心,知足就好[我每次这样安慰自己><]~ 好啦,愿望留在生日再许,虽然没有一定实现的保证,至少还有 1线希望啊!今年愿望表一定要多加一条 ———我要跟nichkhun 偶遇,跟他做朋友!请大家不要打击我,有愿望必有希望!!!

ps:再补贴我要祝福的朋友:
*结婚了的朋友 - 跟老公/老婆恩恩爱爱,白头到老!
*谈恋爱的朋友 - 牵了手就不要轻易放手,一直一直走下去,退一步海阔天空,学会忍让啊大家!
*还单身的朋友 - 早日找到白马王子/公主,月老不会亏待你们的!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home